Tilias grytlappūüź∑

Min grytlapp heter Pinkie. Det var ganska svårt att sy med sicksack runt grisen och jag kunde gjort det noggrannare. Jag blev nöjd med bandets färg. Jag tycker att det var lätt att sy runt huvudet och att sy munnen och ögonen.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tilias grytlappūüź∑

  1. lottaviimne skriver:

    Gud vad fin den är Tilia

  2. Ewa skriver:

    Jag tycker att du sytt en fin grytlapp som man blir glad av titta på!

Kommentera

